T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
ANKARA / KIZILCAHAMAM - Kızılcahamam Rehberlik ve Araştırma Merkezi

Özel Eğitim Bölümüne Nasıl Başvurulur?

Başvuru nasıl yapılır?

Kurumumuz randevu sistemi ile çalışmaktadır.

Randevu için ramdevu.meb.gov.tr internet sitesi üzerinden bireysel başvurunuzu yapabilirsiniz.

Başvuru sonrası istenecek belgeler neler?

İlk kez gelenler için "Eğitsel Değerlendirme İsteği (İlk İnceleme) Formu" nun E-rehberlik sistemi üzerinden doldurulması ve müdür onayı gerekmektedir. 

Burada rehber öğretmen ya da idareciler süreci sistem üzerinden yöneteceklerdir. 

Özellikle sınıf öğretmeni, rehber öğretmen(yoksa idareci) ve veli görüşü bölümümlerinin mutlaka doldurulması gerekmektedir.

Veli olarak onay verilme süreci tamamlandıktan sonra okulla ilgili işlemler tamamlanmış olacaktır.

Eğitsel Değerlendirme (İlk İnceleme) Formu için tıklayınız.

Eğitsel Değerlendirme (Yeniden İnceleme) Formu için tıklayınız.

Destek eğitim amaçlı müracatlarda tıbbi tanılaması ile ÇÖZGER raporu olması zorunludur.

Destek eğitim amacıyla bir kuruma devam ediyorsa o kurumun hazırlayacağı "Dönem Sonu Performans" formu istenmektedir.

Randevuya gelecek bireyler inceleme sırasında öğrencinin TC Kimlik Belgelerini getirmelidir.

 

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 04.09.2024 - Güncelleme: 05.09.2024 09:28 - Görüntülenme: 47
  Beğen | 0  kişi beğendi